Re: Dziś 0,42 Min Na Zamknięcie
Akcja Saudi RE Cooperative Reinsurance. Zastrzeżenie: Fusion Media would like to remind you that the data contained in this website is not necessarily real- time nor accurate. All CFDs (stocks, indexes, futures) and Forex prices are not provided by exchanges but rather by market makers, and so prices may not be accurate and may differ from the actual market price, meaning prices are indicative and not appropriate for trading purposes. Therefore Fusion Media doesn`t bear any responsibility for any trading losses you might incur as a result of using this data. Fusion Media or anyone involved with Fusion Media will not accept any liability for loss or damage as a result of reliance on the information including data, quotes, charts and buy/sell signals contained within this website. Please be fully informed regarding the risks and costs associated with trading the financial markets, it is one of the riskiest investment forms possible.
Fiat Punto Dławienie, przyduszanie się silnika - ciężki przypadek PIINie wiem czy kolega ma jak nie to podrzucam małą ściągę. FIAT Punto II 1,2i (1. SILNIK / o zapłonie iskrowym, czterosuwowy, czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, z wałkiem rozrządu w głowicy, umieszczony poprzecznie z przodu, napędzający koła przednie.
Typ silnika 1. 88 A4. Skok tłoka 7. 8,8. Pojemność skokowa 1. Stopień sprężania 9,5. Moc maksymalna 4.
W (6. 0 KM). Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5. Moment maksymalny 1. N×m. Prędkość obrotowa momentu maksymalnego 2. Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na trzech łożyskach, napędzany paskiem zębatym, napinacz paska mechaniczny. Luz zaworów do kontroli faz rozrządu 0,8 mm. ZZ. - zamknięcie zaworu ssącego 3. ZW. - otwarcie zaworu wydechowego 3.
ZW. - zamknięcie zaworu wydechowego 4° po ZZ. Luz roboczy zaworów (na zimno). Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu i pompy cieczy chłodzącej.
FIAT. - wymiana paska / co 1. Układ chłodzenia / zamknięty, o obiegu wymuszonym przez pompę odśrodkową, termostat, chłodnica, zbiornik wyrównawczy wbudowany w chłodnicę, wentylator elektryczny sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące silnika.
- Zamknięcie 6,38. Dzie. 5 min 15 min Godzina Dzie. -0,42%: 1,43M : KGHM: 114,60 +2,07%: 787,93K : Pekao: 131,53-1,71%: 700,88K : PKN Orlen.
- Min Zamknięcie Wolumen Obrót; 12.06.2017: 0.45: 0.45: 0. 0.42: 0.45: 1 100: 494: 06.04.2017: 0.45: 0.45: 0.45: 0. Griffin Premium RE i Echo ustaliły cenę.
Termostat / umieszczony w obudowie i zamocowany z tyłu głowicy. C. Wentylator / elektryczny, sześciołopatkowy, o dwóch prędkościach, sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące silnika. C. - drugiej prędkości 1.
C. Układ smarowania / pod ciśnieniem. Pompa oleju / zębata, o zazębieniu wewnętrznym, umieszczona na przednim końcu wału korbowego i napędzana bezpośrednio.
EGR valve: offset closed: 0.42 %. 1300.50 /min Normed load. Z tego co wiem gaz na max powoduje zamknięcie zaworu. Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5000 obr/min. - zamknięcie zaworu ssącego 32° po ZW. Re: FIAT Punto II 1,2i.
Zamknięcie czy otwarcie?”. 47.86 USD -0.42%; Ropa WTI. 45.64 USD -0.17%; Ropa Ural. 46.48 USD -1.38%; INDEKS CEN STALI PUDS. Stal HEB200 min. 2136 PLN.
Ciśnienie minimalne oleju (w temp. C). - na biegu jałowym 0,0.
MPa. - przy 4. 00. MPa. Filtr oleju / wymienny. Układ zasilania / wtryskowy, pośredni wielopunktowy sekwencyjny wtrysk benzyny sterowany elektronicznie (bez przewodu powrotnego paliwa z kolektora wtryskiwaczy) zintegrowany z układem zapłonowym w ramach systemu sterowania silnika Magneti Marelli IAW 5. F, z pochłanianiem par paliwa, z katalizatorem potrójnego działania i sondą lambda (lub dwiema sondami lambda w wersji z układem diagnostycznym EOBD) w układzie wydechowym, zawierający. Filtr pochłaniacza z węglem aktywnym / umieszczony w przedziale silnika z przodu po prawej stronie. Zawór elektromagnetyczny pochłaniacza par paliwa / o rezystancji (przy 2.
C) ok. 1. 9,5 W. Pompa paliwa / elektryczna, rolkowa, umieszczona w zbiorniku paliwa, z wbudowanym zaworem zwrotnym i ogranicznikiem ciśnienia paliwa, sterowana przez elektroniczne urządzenie sterujące poprzez przekaźnik. V. - wydatek (pod ciśnieniem 3. Dobra Pożyczka Na Dowolny Cel there.
Pa) 1. 10 dm. 3/h. Filtr paliwa / zintegrowany z pompą paliwa, nie wymagający wymiany przez cały okres eksploatacji samochodu. Filtr powietrza / suchy, z wymiennym wkładem papierowym, wymiana co 4. Regulator ciśnienia paliwa / zintegrowany z pompą paliwa. Wtryskiwacze / cztery, elektromagnetyczne, sterowane przez elektroniczne urządzenie sterujące, umieszczone w kolektorze ssącym i zamocowane do kolektora wtryskiwaczy. Rezystancja wtryskiwacza (przy 2.
C) ok. 1. 3,8 W. Obudowa przepustnicy powietrza / umieszczona na kolektorze ssącym. Układ zapłonowy / akumulatorowy, elektroniczny bezrozdzielaczowy (tzw. Magneti Marelli IAW 5. F, zawierający. - moduł wzmocnienia zapłonu. Moduł wzmocnienia zapłonu / wbudowany w elektroniczne urządzenie sterujące. Kolejność zapłonu / zapłon równoczesny w cylindrach 1- 4, potem 2- 3 (jedna iskra wykorzystywana, druga tracona) - cylinder nr 1 od strony napędu rozrządu. Kolejność pracy 1- 3- 4- 2.
Cewki zapłonowe / dwie, specjalne, o dwóch końcówkach wysokiego napięcia każda (cylindry 1- 4 oraz 2- 3). C) 0,5. 2.. 0,6. 2 W. C) 6,8. 3.. 7,8. 3 k. W. Świece zapłonowe / NGK BKR5. EZ lub FIAT BKR5. EZ, wymiana co 4. Odstęp elektrod 0,7 mm.
System sterowania pracą silnika / elektroniczny, mikroprocesorowy, Magneti Marelli IAW 5. F, zawierający. - elektroniczne urządzenie sterujące wtryskiem, zapłonem i funkcjami pomocniczymi. EOBD). - jedną sondę lambda w układzie wydechowym przed katalizatorem (wersje bez.
EOBD) lub dwie sondy lambda w układzie wydechowym. EOBD). - przekaźnik pompy paliwa. Wyłącznik bezwładnościowy / umieszczony z prawej strony pod tablicą rozdzielczą od strony pasażera, łączący obwód elektryczny zasilania pompy paliwa z masą w przypadku uderzenia z prędkością powyżej 2. Regulator prędkości obrotowej biegu jałowego / silnik krokowy, sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące, o dużej szybkości działania (ok.
Czujnik położenia przepustnicy / potencjometryczny, liniowy. Rezystancja czujnika położenia przepustnicy / mierzona na złączu wielostykowym urządzenia sterującego. A2. 0” oraz „A3. 2” 1 k. W. - między stykami „A3” oraz „A2. W. - przepustnica otwarta całkowicie 2,5 k.
W. Czujnik położenia i prędkości obrotowej wału korbowego / elektromagnetyczny, umieszczony przy kole pasowym na przednim końcu wału, współpracujący z kołem nadajnika impulsów. C) 1. 13. 4.. 1. 38. W. - odstęp czoła czujnika od koła zębatego (nieregulowany) 1,0 ± 0,5 mm. Czujnik spalania stukowego / piezoelektryczny, zamocowany do kadłuba silnika.
C) 5. 32 k. W. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej / termistancyjny, o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji, zamontowany w obudowie termostatu. C 1. 5,9. 7 k. W. C 5,9. 7 k. W. - przy 2. C 2,5. 0 k. W. - przy 4. C 1,1. 5 k. W. - przy 6.
C 0,5. 8 k. W. Czujnik ciśnienia i temperatury powietrza zasilającego / dwufunkcyjny, stanowiący czujnik temperatury o ujemnym współczynniku temperaturowym rezystancji zintegrowany z przeponowym ceramicznym czujnikiem ciśnienia, zamocowany do kolektora ssącego. C 4. 9,9. 3 k. W. C 1. 5,7. 0 k. W. C 5,9. 6 k. W. - przy 2.
C 2,5. 1 k. W. - przy 4. C 1,1. 6 k. W. - przy 6. C 0,5. 8 k. W. - przy 8. C 0,3. 1 k. W. - przy 1. C 0,1. 8 k. W. Czujnik położenia wałka rozrządu / hallotronowy, umieszczony na głowicy przy kole pasowym wałka rozrządu. Sonda lambda / ogrzewana elektrycznie.
C. - napięcie sygnału. V. - mieszanka uboga ponad 8. V. Elektroniczne urządzenie sterujące / mikroprocesorowe, umieszczone w przedziale silnika i zamocowane z tyłu obudowy przepustnicy, Magneti Marelli IAW 5. F, o dwóch złączach 3. A” i „B”), sterujące wtryskiem, zapłonem i funkcjami pomocniczymi, wykonujące testy autodiagnostyczne, z możliwością przejścia do trybu pracy awaryjnej z wykorzystaniem zaprogramowanych wartości zastępczych w przypadku nieprawidłowej pracy systemu.
Parametry kontrolne. Prędkość obrotowa biegu jałowego 7. Zawartość maksymalna CO 0,1%. CO). Sprzęgło / cierne, jednotarczowe, suche, ze sprężyną centralną, z samoczynną regulacją skoku jałowego, sterowane hydraulicznie.
Skrzynka przekładniowa / mechaniczna, pięciobiegowa plus bieg wsteczny, biegi do przodu synchronizowane. II bieg 2,1. 58. - III bieg 1,4. IV bieg 1,1. 21. - bieg wsteczny 3,8. Przeniesienie napędu / półosie o nierównej długości połączone z obu stron za pomocą przegubów równobieżnych trójramiennych od strony skrzynki przekładniowej i kulowych od strony kół, z masą wyrównoważającą umieszczoną na prawej (dłuższej) półosi. Układ kierowniczy / mechaniczny (Punto 1.
Delphi EPS (pozostałe wersje). Układ kierowniczy mechaniczny. Przekładnia kierownicza / zębatkowa, o zmiennym przełożeniu. Liczba obrotów koła kierownicy 4,0.
Promień skrętu 5,1 m. Układ kierowniczy ze wspomaganiem elektrycznym / Delphi EPS (Electrical Power Steering) sterowany elektronicznie, o dwóch trybach pracy („city” i „normal”) tzw. Dualdrive, zawierający.
EPS. - silnik elektryczny połączony za pośrednictwem przekładni ślimakowej z górną. Przekładnia kierownicza / zębatkowa, o zmiennym przełożeniu, ze wspomaganiem elektrycznym sterowanym elektronicznie. Liczba obrotów koła kierownicy 2,7. Promień skrętu 5,2. Zawieszenie przednie / niezależne, typu pseudo Mac Pherson, z dolnymi wahaczami poprzecznymi trójkątnymi, ze stabilizatorem poprzecznym prętowym o średnicy 1. Ustawienie kół przednich (samochód nie obciążony).
Piasta koła przedniego / na łożysku dwurzędowym kulkowym skośnym. Zawieszenie tylne / półniezależne, na pojedynczych wahaczach wleczonych połączonych rurową belką skrętną, na sprężynach śrubowych i niewspółosiowych z nimi amortyzatorach hydraulicznych teleskopowych dwustronnego działania. Ustawienie kół tylnych (samochód nie obciążony). Piasta koła tylnego / na łożysku tocznym. Układ hamulcowy. Hamulec roboczy / hydrauliczny, dwuobwodowy (podział po przekątnej), ze wspomaganiem podciśnieniowym, z układem przeciwblokującym ABS (wyposażenie dodatkowe). Hamulce kół przednich / tarczowe, z zaciskiem pływającym i tarczą pełną, Bendix, Teves lub Lucas. ABS 2. 40 mm. - wersje z ABS 2.
ABS 1. 1 mm. - wersje z ABS 1. Grubość minimalna dopuszczalna nakładek ciernych.
Hamulce kół tylnych / bębnowe, z samoczynną regulacją luzu szczęk. Grubość minimalna dopuszczalna okładzin 1,5 mm. Pompa hamulcowa / w układzie tandem. Urządzenie wspomagające / podciśnieniowe, typu Isovac. Hamulec awaryjny / działający mechanicznie na hamulce kół tylnych. Układ przeciwblokujący ABS / Bosch 5. TCS (Traction Control System), zawierający elektroniczne urządzenie sterujące połączone z zespołem hydraulicznym o czterech elektrozaworach układu ABS i czterech elektrozaworach układu TCS, cztery czujniki prędkości obrotowej każdego z kół oraz lampkę kontrolną układu ABS (w zestawie wskaźników).
Czujniki prędkości obrotowej kół / indukcyjne. Koła i ogumienie. B 1. 3, koło zapasowe 4,5 B 1.
SX/ELX / 5,5 J 1. Pozyczka Bez Bik I Krd Online. B 1. 4. - wersja 1.
R 1. 3 T, koło zapasowe 1. R 1. 3 P. - wersje 1. SX/ELX / 1. 65/7. R 1. 4 T, koło zapasowe 1. R 1. 4 P. Ciśnienie w ogumieniu.
MPa. - obciążenie całkowite. R 1. 3 T. - ogumienie 1. R 1. 4 T. - koło zapasowe 0,4. MPa. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE. Akumulator / 1. 2 V 4. A×h/2. 00 A (wersje bez klimatyzacji) lub 1. V 5. 0 A×h/2. 50 A (wersje z klimatyzacją), minus na masie.
Alternator / Magneti Marelli A1. IM 1. 4 V/6. 0 A (wersje bez klimatyzacji) lub Magneti Marelli A1. IM 1. 4 V/8. 5 A (wersje z klimatyzacją). Alternator Magneti Marelli A1. IM 1. 4V/6. 0 A. Napięcie znamionowe 1.
V. Prąd maksymalny 6. A. Rezystancja wirnika 2,4. W. Typ regulatora napięcia RTM. Napięcie regulowane przy 6. V. Alternator Magneti Marelli A1.